• regulamin
  • o firmie
  • promocje
  • kontakt

1. Dlaczego nie mogę dodać ksiąki do koszyka?
  Do złożenia zamówienia niezbędne jest włączenie obsługi ciasteczek (cookies) w opcjach przeglądarek internetowych (w zakładce `prywatność`).

2. Jak korzystać z okienka `Szukaj:`?
  Jeśli znamy tytuł lub autora, to najprostszą metodą jest podanie zawężonego ciągu znaków, np.: `harc`. Znalezione ciągi znaków to: harc[erstwa], harc[erstwo], [Kuc]harc[zyk].

3. Zostało przeze mnie złożone zamówienie, ale nie mogę znaleźć jego kopii w mojej skrzynce pocztowej, gdzie jest?
  a) kopia zamówienia mogła trafić do tzw. niechcianej poczty, proszę sprawdzić folder SPAM, niechciane, etc.;
  b) mogło dojść do literówki przy wpisywaniu adresu e-mail;
  c) zamówienie nie zostało przeprowadzone do końca.

4. Szukam starszego numeru z pewnej serii. Są nowe zeszyty, lecz przy starszym jest informacja Produkt niedostępny i nie da się go dodać do koszyka. Czy to znaczy, że jest nieosiągalny?
  Najprawdopodobniej tak będzie, ale dla całkowitej pewności prosimy o kontakt, czasami jakaś pojedyncza pozycja może nie być ujęta w bazie.

5. Szukam najnowszego numeru z pewnej serii, a w sklepie są tylko starsze numery. Kiedy nowy będzie dostępny?
  Jeśli dana pozycja już się ukazała drukiem, to z pewnością jest w naszej ofercie, ale z powodu przeoczenia może nie być ujęta w bazie internetowej.
  W celu zweryfikowania dostępności uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

foto: Tomasz Tatko